2011. augusztus 20., szombat

Születésnap

Szeptember elején lesz két éves a blog, és úgy gondoltam ezen jeles alkalomból ajándékozni fogok. Úgy gondoltam a rendszeres olvasóim között fogok sorsolni majd, és persze jelentkezés alapján.
Eddig egy szett ajándék van készen, ha időm engedi, márpedig engedni fogja akkor még készül legalább egy szett ajándék.
Szóval az első szett ilyen:)
Tartalmaz egy neszit:
Egy pénztárcát:
És egy kis zárható kulcstartót:
Remélem tetszenek nektek. Még nem lehet jelentkezni, csak gondolkodni, ha kész minden akkor időben jelzem, lehet jelentkezni, és majd sorsolok. Azért remélem lesz rá jelentkező:)

14 megjegyzés:

Ida13 írta...

Nem lesz, hanem van! Nagyon tetszik. Tetszene.

Szera írta...

Én is jelentkeznék! :) ♥

latinka írta...

Tuti lesz:))

erikastyle írta...

Drága Moncsi Barátnőm! Igaz, hogy még egy éve sincs hogy ismerlek, de Te voltál az első, aki inspirált és fejleszthettem magamat. Köszönöm! :)))
Nagyon sok boldog Születésnapot Kívánok a blogodnak és neked is, mivel ezt Te alkottad és azt hiszem nem vagyok egyedül, akik irigylik kreativitásodat, ötleteidet, ügyes kezeidet! :)
Örülök, hogy megismerhetelek, és részt vehetek blogod minden napjaidban! :) Kívánok még nagyon sok boldog születésnapot, és ha akarod, ha nem én mindig jövők! :)))) Ja, és szeretnék a játékodban is részt venni! :))) Nagyon sok baráti ölelést küld barátnőd: Erika :)

judit.6 írta...

Én már régóta vagyok a rendszeres olvasód, szóval most akkor csak jelentkeznem kell. :D

Hát ezt a szettet nagyon imádnám. :D ;)

grat az évfordulóhoz, további jó munkát, hogy gyönyörködhessünk. :)

Alfoldi Noemi írta...

BOldog szulinapot! En is szeretnek resztvenni a jatekban. :-)

Kata írta...

Gratulálok,boldog blogszülinapot kívánok!


Már alig várom,hogy kezdődjék a játék!!!!

erdoseva55 írta...

Hát ebből én sem szeretnék kimaradni!
Gratulálok a blogszülinaphoz. Szeretem az oldaladat, rengeteg ötletet gyűjtesz és próbálsz ki.
Nagyon ügyes kezed van, s gyönyörű a felajánlott készlet!

Juccantó írta...

Én is jelentkeznék,tetszik nagyon!

Amy-kreatív írta...

Boldog blogszülinapot!
Én is jönnék, várom, mikor lehet jelentkezni.
Játék van nálam is, ha érdekel! :)))
http://amy-kreativ.blogspot.com/

batorba írta...

Gratulálok a blogszülinapodhoz. Azt hiszem Te vagy, aki nagyon sok mindenkit inspirál. Tudod, én mindig leutánozlak, ha időm engedi!
Köszönöm neked a sok klassz bejegyzést. Sokszor idejövök akkor is, ha keresek valamit. És köszönöm a játék lehetőséget is...
Puszi és szép napot!

katha írta...

én is én is! nagyon szeretem a blogod és a munkáid! köszönöm a lehetőséget és a fáradságot amit ebbe a blogba ölsz!

Moncsi írta...

Drága csajok!
Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, komolyan mondom mindjárt elbőgöm magam!!!! Nemsokára indul a játék, csak megpróbálok még minnél több ajándékot készíteni:). Bár meg tudnék mindenkit ajándékozni!. De majd ezt is megoldom valahogy:))). Szóval még pici türelmet és indul az ajándékozás:)

hard_cyclone írta...

Kedves Moncsi. Én már semmi újat nem tudok írni, mert előttem mindent leírtak már :). Annyit, hogy én is szeretnék jelentkezni a játékra. Az ötleteidet és a bejegyzéseidet nagyon szeretem, minden elmentésre kerül :).