2011. augusztus 1., hétfő

Szerintetek?

Találtam egy szuper kis blokkot a patchworkban, és el is kezdtem készíteni. Lila-fehér. Szerintem tök szép, de nem ez a lényeg:))))
A dolog érdekessége, hogy kézzel van varrva eddig minden rajta.
Próbáltam a varrógéppel is de folyton eltolta, egy egy másodperccel sem volt gyorsabb, sőtt!
Tehát maradok a kézi varrásnál.
Gondom a következő:
Fogalmam sincs milyen sorrendben lenne igazán szép a blokkok öszzeállítása:(((
Segítsetek ha tudtok és ha van kedvetek.
Minden tanácsot szívesen fogadok, szeretném ha minél szebb lenn, hiszem rengeteg munka lesz vele.
Szóval:
1:
vagy 
2:
vagy
3:
Nem ennyi blokk lesz, csak egyenlőre ennyi van készen, és igazán kíváncsi vagyok a véleményetekre:))))
Igaz, az első kettő szinte ugyanaz lesz ha már több blokk lesz összevarrva, de mindegy:))))
Szóval, szerintetek????

9 megjegyzés:

Murphy írta...

Szerintem az első :)

flor írta...

2. szerintem

Mammka írta...

Nekem vagy az 1,vagy a 3. Hatalmas munkába vágtad a tűdet,de gyönyörű már most!
Még azt kellene kipróbálnod és úgy tudnál igazán dönteni, ha két egyforma blokkot egymás mellé raknál. Egészen bámulatosan más a hatás akkor.Vagy lesz elválasztó csík közöttük?

Bodnár Gréti írta...

Nekem a hármaska tetszik.
:)

noviamy írta...

Klassz a minta! Bármelyiket is varrod meg, igazán szép lesz a végeredmény!!!

Moncsi írta...

Köszönöm a tanácsokat lányok aranyosak vagytok. Még készülnek a blokkok és nincs tuti befutó. Még az is lehet, hogy csíkok lesznek a blokkok között ez is egy megoldás:)))

Beáta írta...

Olyan mindegy,mind szép!Igen,én is géppel varrtam olyat,aminél rájöttem,hogy ezt szépen csak kézzel lehet elkészíteni.Ügyi vagy,már csak összerakosgatni is nagy meló lehetett.

Banász Erika, ErikaStyle írta...

Nagyon szép, ügyes vagy! :) Nekem mindegyik tetszik! :)))

hát Én írta...

Gyönyörű lesz.
Nekem is a 3. verzió tetszik legjobban.