2011. augusztus 1., hétfő

Szerintetek?

Találtam egy szuper kis blokkot a patchworkban, és el is kezdtem készíteni. Lila-fehér. Szerintem tök szép, de nem ez a lényeg:))))
A dolog érdekessége, hogy kézzel van varrva eddig minden rajta.
Próbáltam a varrógéppel is de folyton eltolta, egy egy másodperccel sem volt gyorsabb, sőtt!
Tehát maradok a kézi varrásnál.
Gondom a következő:
Fogalmam sincs milyen sorrendben lenne igazán szép a blokkok öszzeállítása:(((
Segítsetek ha tudtok és ha van kedvetek.
Minden tanácsot szívesen fogadok, szeretném ha minél szebb lenn, hiszem rengeteg munka lesz vele.
Szóval:
1:
vagy 
2:
vagy
3:
Nem ennyi blokk lesz, csak egyenlőre ennyi van készen, és igazán kíváncsi vagyok a véleményetekre:))))
Igaz, az első kettő szinte ugyanaz lesz ha már több blokk lesz összevarrva, de mindegy:))))
Szóval, szerintetek????

9 megjegyzés:

Murphy írta...

Szerintem az első :)

Kékbálna írta...

2. szerintem

Monika írta...

Nekem vagy az 1,vagy a 3. Hatalmas munkába vágtad a tűdet,de gyönyörű már most!
Még azt kellene kipróbálnod és úgy tudnál igazán dönteni, ha két egyforma blokkot egymás mellé raknál. Egészen bámulatosan más a hatás akkor.Vagy lesz elválasztó csík közöttük?

Napsugárkisasszony írta...

Nekem a hármaska tetszik.
:)

Amy-kreatív írta...

Klassz a minta! Bármelyiket is varrod meg, igazán szép lesz a végeredmény!!!

Moncsi írta...

Köszönöm a tanácsokat lányok aranyosak vagytok. Még készülnek a blokkok és nincs tuti befutó. Még az is lehet, hogy csíkok lesznek a blokkok között ez is egy megoldás:)))

Unknown írta...

Olyan mindegy,mind szép!Igen,én is géppel varrtam olyat,aminél rájöttem,hogy ezt szépen csak kézzel lehet elkészíteni.Ügyi vagy,már csak összerakosgatni is nagy meló lehetett.

erikastyle írta...

Nagyon szép, ügyes vagy! :) Nekem mindegyik tetszik! :)))

hát Én írta...

Gyönyörű lesz.
Nekem is a 3. verzió tetszik legjobban.