2011. augusztus 10., szerda

Hogyan is készül?:)

Az eljegyzési gyűrű blokk elkészítése a legegyszerűbben.
Ez csak abban az esetben működik, ha egyszínű köröket akarsz.
A titok neve: FERDEPÁNT:))))
Egyszerű és nagyszerű!
Nem, nem az én találmányom és is találtam, és megosztom most veletek is.
Ahogy én készítettem:
Szükség van először is ferdepántra amit te készítesz.
Én 5 cm csíkból készítettem, így lett 2,5 cm széles amit még utána megint kettéhajtottam varráskor.
A blokkokat egyenként ki kell rajzolni az alapra.
10*10 négyzetek, az oldalukra pedig körzővel rajzold fel az ívet, ide kell rávarrni a ferdepántot.
Így néz ki egy blokk már a pántokkal:
 A ceruza vonala jelzi a 10 cm-t plusz a szélein még rá van hagyva 1 cm körbe. Ez azért kell mert a blokkokat ezen a vonalon kell majd összevarrni, hogy pontos legyen.
Már két blokk összevarrásakor ilyen:
És jöhet a többi blokk.
A ferdepánt egy kicsit meghúzza majd az anyagot ne lepődj meg, egy jó kis gőzölős vasalóval ki lehet vasalni szépen.
Ennyi az egész!
Ugye milyen nagyon egyszerű!
Ha mégsem akkor írjatok és fényképezek a többi blokk varrásakor, mert most ilyen szép kék készül:)
A sablon kb így néz ki, de szerkeszd ki az a biztos, pontos!
A belső vonalakra nincs szükséged a ferdepántnál!

4 megjegyzés:

Monika írta...

Eszméletlenül nagyszerű!!!!!!!Nagyon aranyos vagy,hogy megosztottad!Köszönöm!

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

Tetszik :)

Katalin írta...

Köszönöm! Tényleg nem olyan nehéz elkészíteni.

Unknown írta...

Köszönöm a táska szabásmintákat!
Néha elképedek milyen egyszerűnek látod az általam megoldhatatlannak tűnő mintákat.Megfelelően időt szánva rá azzá válik,de azért sok rutin kell ezeknek az értelmezéséhez. Gratulálok!