2011. augusztus 31., szerda

Mit hoz a jövő?

Most nem szabásmintát kaptok tőlem, csak egy kis történetet.
Most történik velem és a családommal.:)
Szóval, mi is van?
Hoztam, hoztunk apával egy nagy döntést. A kicsi másodikos fiúcskát kivettük az önkormányzati iskolából és átvittük egyházi református iskolába. A döntés pillanatok alatt jött.
Nem volt nekem igazán gondom a régi sulival, mert a Moncsi ott tanult 8 évig, és tényleg jó. Ez a suli közelebb van, és nem is tudom pontosan mi fogott benne meg.
Kaptam érte hideget-meleget a döntés miatt, nem kívánom senkinek.
De megléptük és bízom a jövőben.
Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy mi apával egy ilyen hirtelen emberek vagyunk, mindent hirtelen eldöntünk szerencsére mindig minden bejött. Valaki fentről biztosan vigyáz ránk. Nem, nem vagyok egy vallásos ember nehogy azt gondold, de ezt érzi az ember. Nem egy angyalra gondolok, de néha azért van olyan érzésem. Sajnos a szüleimet nagyon fiatalon 20 évesen elvesztettem 1,5 hónap eltéréssel:(, de van egy csodálatos ember aki itt van mellettem és a családom, a két gyerkőc:)
No visszakanyarodva az eredeti témához, iskolaváltás....
Ma volt az évnyitó, egy templomban és nagyon családias volt, néha azt hittem elsírom magam......
Kevés gyerek, mert egyszerre csak négy osztály indul, velük töltik majd fel idővel az iskolát.
Nagyon tetszett minden a tanítónénik hozzáállása, a tanári karnak esküt kellett tenni, és még ilyen dolgok amik nekem kicsit furcsák, de szép, meg kell hagyni.
Olyan volt mint egy nagy család.
Nem tudom mit hoz a jövő, milyen is lesz később, de most úgy érzem megérte.
Remélem nem ez lesz az első rossz döntés amit hirtelen felindulásból hoztam, hoztunk......

Hát ennyi ami most nagyon foglalkoztat, annyira, hogy nem tudok még aludni sem pedig megyek éjszakára dolgozni, pihenni kellene mert szét fogok esni:))
A sorsolást is holnap elintézem mihelyst észhez térek....

7 megjegyzés:

latinka írta...

Sok sikert nektek,biztosan jó lesz!

Unknown írta...

Sajnálatos és részvétem ami Veled történt.Korán vesztetted el a szüleidet.Így nincs kivel megbeszélni döntéseket,bizonytalan vagy.Nyugodtan hagyatkozz megérzéseidre,jó lesz.

hard_cyclone írta...

Moncsi. Sok sikert és megértem az érzéseidet. Én anno, még ifjú titán koromban önkormányzati pedagógiai szakközépiskolába jártam, ami idő közben evangélikussá vált. Azt kell mondanom, hogy amennyire fenntartásokkal vártuk a változást, annyira nem kellett volna. Kellemes csalódás volt nagyon és az egész iskola sokkal összetartóbb lett. Itt nem is a vallás a lényeg, hanem az egésznek van egy hogy is mondjam, visszafogott és tisztelettel teljes, de mégis érzelmekkel teli hangulata. Ami manapság már igencsak kell a kis lurkóknak. Nem vagyok egy öregasszony, de komolyan mondom így a 28.-at taposva nagyon meg vagyok botránkozva a mai általános trenden. Szerintem jó döntést hoztatok, majd meglátod. :)

Névtelen írta...

Teljesen meg tudlak érteni,mi is most váltunk iskolát. A kislányom református gimibe megy,s minket is elláttak mindenféle jó és persze rossz tanácsokkal.Mindenkinek más a véleménye. Bízz a megérzéseidben biztosan jól döntöttél de hamar ki fog derülni,rosszat azt nem fog tanulni.Kívánok nektek sok sikert, áldott boldog évet!!!
Rózsa

Kata írta...

Tiszta szívemből kívánom Neked,hogy soha egyetlen pillanatra se bánd,bánjátok meg ezt a döntést!Ugyan ezen átestünk mi is.Úgy érzem a legjobb döntést hoztuk!!
Tapasztalataim szinte szóról-szóra ugyan azok mint hard_cyclone.
Maximálisan megértőek,gyermek központúak voltak.Mindig és mindenkor a gyerek érdekeit helyezték előtérbe.

Moncsi írta...

Nagyon nagyon köszönöm a hozzászólásokat. Sokat segítettetek, megerősítettetek a döntésben. Remélem minden jó és szép lesz, de majd azért beszámolok:)))
Puszi mindenkinek!

erikastyle írta...

Szia Barátnőm! Jól döntöttetek. Sok jót hallottam erről én is. Látod ebben is hasonlítunk, én is elvesztettem korán a szüleimet! Mi is csak magunkra számíthatunk. Puszi! Erika