2011. augusztus 27., szombat

Játéktervezet:)

Kedvet kaptam most már a játékokhoz, és kitaláltam én is egyet. Nagyon foglalkoztat a dolog, de nem tudom lenne e partner a játékban. Leírom mire is gondoltam, ti pedig elgondolkodtok rajta érdemes e elindítani, lenne e rá jelentkező. Mert ha nem akkor nem töröm magam:))
Szóval, úgy indulna tőlem, hogy én készítek két ajándékot, meghirdetem a játékot, és a jelentkezők között a szokásos módom sorsolok.
De feltételekhez lenne kötve a dolog!!!
A kisorsolt személy megkapja a két ajándékot, egyet választ belőle, azt megtarthatja, de neki is kell egy valamit hozzátenni, ami teljesen tetszőlegen dolog lenne, rá van bízva. Így hirdetné meg ő is a játékot, ugyanígy két ajándék menne tovább, és így tovább....
Menne vele egy levélke is azok nevével és aláírásával akik részt vettek a játékban, és ajándékoztak. Én megpróbálom figyelemmel kísérni a dolgot és jelezni kinél tart éppen a dolog.
Szóval nagy vonalakban ennyi:)))
No mit szóltok hozzá????
Még el kellene majd nevezni a játékot, valami kis képet csinálni neki, és aki játszott kiteheti a képet a blogjára.......
Szóval valami ilyen........

8 megjegyzés:

Murphy írta...

Én szívesen játszanék, szerintem jó ötlet. :)

Palkó írta...

Nekem is tetszik, ha meghirdeted, jövök :)

latinka írta...

Jó ötlet,biztosan lenne érdeklődés!

Kismaccs írta...

Én benne vagyok.

Kata írta...

Szerintem is jó ötlet,benne lennék!

Edina írta...

tényleg milyen jó ötlet:)
én is benne vagyok:))

Szegusz írta...

Jó ötlet!!!! Jönnék, ha indulna... :))

Moncsi írta...

De örülök, hogy tetszik az ötlet és ha indul benne vagytok. Akkor el fogom indítani, csak készítek két induló ajándékot, a névre pedig vándorajándékra gondoltam. A cím pedig a játékosnak természetesen vándorajándékozó lenne. Ha gagyi akkor szívesen veszek ötleteket tőletek:)))). Nevezzük el együtt ha már ilyen aranyosak vagytok hogy játszotok majd!
Várom az ötleteket!