2011. augusztus 15., hétfő

Keresztszemes mütyűrök:)
















6 megjegyzés:

Newsee írta...

Szép mütyűrök, köszönöm a mintákat!

Cantinho da Aracy írta...

I Like very Much

Unknown írta...

Én azonnal kinyomtattam három képet, mert tetszettek a minták, de a kukába dobtam,használhatatlanok.Túlságosan lebutítod a képeket!

Moncsi írta...

Kedves Beáta!
Mire gondolsz, hogy lebutítom a képeket?. Én így találom, nem kicsinyítem, nem nagyítom csak átveszem és felrakom. Kicsinek találod a képeket? Írd meg mi a probléma vele, és megoldjuk.

Névtelen írta...

Nem szeretnék beleszóéni, hogy mit teszel a blogodra, de jogvédett mintákat szerintem nem okos ötlet kitenned. Jogvédőkbe botlik az ember lépten-nyomon.

Nina írta...

Nina voltam az előbb, bocs, valamiért nem a nevemmel ment a megjegyzés.
Szóval, szerintem ne tegyél ki nem free mintákat, Európa-szerte nézik már a blogokat a jogvédők. Ez csak egy jótanács.