2011. június 29., szerda

Táska a Moncsinak:)

Kedves Erika barátnőmtől kaptam egy kék táskát (amit azóta mindenki megcsodál) és most nekem is kellett egy hasonlót készíteni a lánykámnak. Nagyon szeretem az ajándékomat, már mindig azt hordom, de a lánykámnak is nagyon tetszik, úgyhogy egyeztetni kellett sokszor mikor vagyok itthon, mert akkor a Moncsi elkérte.:))
Táskából ki, táskába be......
Kicsit már untam a dolgot ezért megpróbáltam varrni egy hasonlót.
A szín a Moncsi választása...
Tetszik neki, így már nincs több csere-bere remélem:)))))

3 megjegyzés:

erikastyle írta...

De Drága vagy!!!!! :))))) Szép lett! !!!! :))))))))) És ügyes is! :)))) Puszi! Erika

Moncsi írta...

Hát igen, imádom a táskám, de már kezdem elnyúzni, bolyholódik hátul sajnos.Nagy igénybevételnek van kitéve!Puszi Moncsi

erikastyle írta...

Ne má!!!!!!!! Ezt nem is gondoltam volna! Hát most lelkiismeret furdalásom van miatta! Meg kaptad a levelemet? A youtube-on ez is fent van. Kéred?
Puszi! Erika