2011. június 30., csütörtök

Egy újabb érdekesség:)

Erika küldött linket a szütyőhöz, amit köszönök szépen még egyszer, és ott mikor nézelődtem találtam ezt a csodás dolgot.
Én úgy látom nem bonyolult, nem igényel túl sok alapanyagot, és szuper a végeredmény!
Egy pár kép ami megragadott:



És ahogy készül az én meglátásom szerint:
Hungarocel lapra rajzolják fel a mintát, majd körbevágják éles késsel a mintákat, és anyagot raknak már és nyomkodják bele a vágások helyére. Szóval értitek ugye? Ha mégsem akkor majd egy pár videó a végére.
Kutattam és találtam még ezt egy kicsit megspékelve. Itt már egy puha anyagot is tesznek a hungarocel és az anyag közé. Így még dundibb lesz a kész kép. Isteni szép!! Szerintem!


Gyakorlatilag bármilyen kép elkészíthető így szerintem. 
Nekem nagyon tetszik, holnap rohanok bevásárolok hozzá és neki is fogok egynek azt hiszem. De lehet, hogy nem bírom ki és még ma megcsinálom:))))
És a videók:

7 megjegyzés:

Szilvácska írta...

tényleg nagyon szuperek.Köszi

erdoseva55 írta...

Tetszik, tetszik, tetszik!:))

krealady írta...

Hú, nagyon tutttttiiiiiiiiiiiiiiiii:)

Moncsi írta...

Örülök, hogy tetszik nektek is!

Ibolya írta...

Ez egy nagyon jó technika. A megtervezés tovább tart, mint az elkészítés. Tetszeni, fog, ebben biztos vagyok.

Böbe Morzsák írta...

Köszi! Ezt nem lehet kihagyni! Egyébként is kedvencem a tojás és gömb "berakása". Megvan az ovisoknak a kezdésre a csoportajándék faliképötlet!

erikastyle írta...

Nincs mit Drága Barátnőm! Örülök, hogy még te is találtál szép és aranyos dolgokat! Puszi! Erika