2012. április 9., hétfő

Egy jó tanács:)

Drága jó barátnőmtől Erikától kaptam a minap egy levelet. Észrevette, hogy én is mint még sokan mások egyre kevesebb megjegyzést kapunk. Nagyon figyelmes ám az én barátnőm!:)))
És adott egy jó tanácsot hogyan is lehet kivenni a blogból ezt a szerintem nagyon idegesítő beállítást.
Pontosan így:

Így kell kivenni: Beállítások - azon belül a megjegyzés - és ezt a szöveget keresd: Jelenjen meg szóellenőrzés megjegyzések írásakor? - itt a nem szóra tedd. 

Engem is zavar mikor megjegyzést szeretnék adni, és csak nagysokára találok olyat amit el is tudok olvasni.
Hát én már kivettem ezt a beállítást, ha te is meg akarod tenni akkor nosza megvan a megoldás.



3 megjegyzés:

Újra itt! írta...

Köszönöm a segítséget. Most már én is kitudom venni.

Kaoka írta...

Köszönöm a tippet és sok jó ötletet is. :-)

erdoseva55 írta...

Én már rég nem használom, nagyon zavart engem is, hogy hol eltalálom a szavakat hol nem:)))