2011. június 13., hétfő

Ami most nagyon izgatja a fantáziámat.

Szintén csavarogtam nemrég a neten, és találtam ezt. Nagyon megtetszett mondanom sem kell ez is, de nem bírok rájönni milyen anyagból is készítik. Pedig nagyon akarok ilyet csinálni én is, bármilyen meglepő is. Újságokat, leírást, szabásmintát találtam ezzel nincs is gond, de az anyag megnevezése már gondot okoz.
Kedvenceimnél a portugáloknál van ilyen de itt nem tudom hogyan is keressem. Olyan lehet szerintem mint a goblen hímzéshez használt kemény lyukacsos anyag, de ez csak az én gondolatom....
Szerintetek milyen anyagból készítik.????
Segítsetek!!!!
Portugálul találtam rá találatot mint panabé........












Ja, nem műanyag mert már láttam, hogy a gömb formázásához beáztatják úgy formázzák........

10 megjegyzés:

Ida13 írta...

Kérdezd a xszemesbolt-os lányokat. Talán tudnak segíteni. Nagyon aranyosak. Még lehet, hogy venni is tudsz majd tőlük.

Unknown írta...

szerintem is olyan anyag, amire keresztszemet készítenek. az anyag nevét nem tudom, de nekem is van, és elég merev anyag, de ugye létezik keményítő meg cukorszirup stb. :)
egyébként tényleg megmozgatja a fantáziát, nagyon különleges!!!! :)
hajrá!!

erikastyle írta...

Szerintem ugyan ezt a hatást éred el, ha jól kikeményíted az anyagot. :)

latinka írta...

A kép alapján leginkább a plasztik kanavára hasonlít,de az valóban műanyag. A gömb kivételével azonban a többi formát meg tudod csinálni abból is.

erdoseva55 írta...

Én is műanyag kanavára tippelek, azt lehet így formázni.

Newsee írta...

Nem műanyag, papír. Egy helyen tudom hogy lehetett korábban venni de most nem találom.
Itt egy link amelyen készletben lehet kapni egy képeslaphoz: http://kezimunkahaz.hu/spd/X10008/Rozsaszin_rozsa_papir_alapra_himezheto_keresztsz

Newsee írta...

Megtaláltam!!!
http://3dkeresztszemes.hu/perforalt-papirok/

latinka írta...

Igen,van papír is,de annak nincs ilyen jó a tartása.Az viszont igaz,hogy az kapható szíbesben is,műanyagot itthon csak fehérben és áttetszőben láttam. Én papírt az Anetisben vettem.

Moncsi írta...

Kedves Mindenki!
Köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat. Aranyosak vagytok és nagyon segítőkészek. Azt hiszem a kongré keményítésével fogok próbálkozni, bár találtam kemény keresztszemes anyagot amit a goblenezéshez használnak, de az árát elég húzósnak találtam arra, hogy egy kicsit játszak a technikával:))). Sokat segítettetek. Az eredményekről ezzel kapcsolatban pedig majd beszámolok.
Puszi Mindenkinek!

Kata írta...

Anyósom karácsonyi angyalkát,gömböt szokott horgolni és cukorsziruppal keményíti.Nagyon szép amit készít.