2011. június 9., csütörtök

Ajándék Erikától!

Kaptam ma Erikától egy csodálatosan szép ajándékcsomagot!
Egy PIF játékra jelentkeztem nála, és azt hiszem én voltam az egyetlen, ami kicsit elszomorította őt is és engem is. A poén csak annyi, hogy nálam sem jelentkezett senki játszani, úgyhogy megvigasztaltuk magunkat azzal, hogy megegyeztünk akkor egymásnak adunk ajándékot ismét:))))
Nos akkor most lehet írigykedni:)))))
Imádom minden egyes darabját!!! 
A szürke csomag bónusz agymozgató ajándék, és nekem egyenlőre ennyire futotta belőle agyilag, de nem adom fel....

Ezek még csak az alapok, és ha Drága Barátnőmnek is tetszik akkor majd barátságkarkötő lesz belőle két egyforma.... de lehet hogy nem is kettő??........:)

2 megjegyzés:

erikastyle írta...

Örülök ha tetszik Drága! :)))) Használd egészséggel!
Az "izé", melegítőnaci, vagy felsőnek a madzagjának a végére teszik. Na így már beugrott? :)))) Gondolom ez még múlt századból való, ne hiába kaptam több száz darabot belőle. :)))) Írom a levelet! :) Puszi! Erika

Jutus írta...

Na én már irígykedem is,csuda jó dolgokat kaptál!!!:)