2011. január 17., hétfő

Szives képem

Nem hagyott nyugodni ez a varrott papírkép téma. Piszkált, piszkált mindaddig amíg neki nem kezdtem. Pedig nem kellene most ezzel foglalkozni mikor ma megyek éjszakára dolgozni de tudom addig úgysem tudok aludni nyugodtam míg meg nem csinálom. Nos ezért el is készítettem egyet próbaképpen. Nem papírra hanem anyagra varrtam, mert a papírral nem igazán tudok mit kezdeni. Ez meg jó lesz akár poháralátétnek is. Még nincs teljesen kész a szegést még be kell fejezni varrógéppel, de most arra már végképp nincs időm előszedni:)
Addig is mutatom ilyen lett:

Szerintem nem is olyan rossz anyagon sem.

2 megjegyzés:

batorba írta...

Mike bele nem fogsz???:-))) Nekem is pedzegeti a fantáziámat...de nem érzem magamban a tehetséget hozzá...:-)))Nagyon klassz lett amúgy meg!

Moncsi írta...

Kedves Csilla!
Próbáld ki a technikát, tök könnyű és nagyon gyors. Legalábbis egy ilyen könnyebb minta. Most majd én is már egy nehezebbet fogok kipróbálni.:)))