2014. szeptember 5., péntek

Babakészítés

Annak idején sokat kerestem, hogyan is kell szép babát készíteni. Kutattam kerestem és sokat próbálkoztam én is.
Találtam egy szuper orosz oldalt ahol minden segítséget megkaptam a dologhoz. 
Én is innen készítettem a legutolsó babámat.
Nagyon hasznos.
A képeket most kölcsönveszem erről az oldalról és ahol magyarázatra szorul ott írok hozzá. A végén megtaláljátok az eredeti oldal linkjét.
Szóval:
Master-osztály szerve a báb-bolshenozhki | Fair Masters - kézzel készített, kézzel készített

A szabásminta a babához:
És az elkészítés menete:

Én itt annyit változtattam, könnyítettem a saját munkámon, hogy az alap nyúlós pamut anyagot színt-színnel összehajtottam és csak egyszer rajzoltam fel amire szükségem volt. Varrásszélt hagytam ahol majd vágni fogom. A vonal mentén varrtam pontosan, a jelöléseknél én is kihagytam, utána vágtam. Szerintem így könnyebb.

No itt már úgy kell csinálni ahogy a kép mutatja.






És most megint egy kis változtatás.
A kép hungarocel golyót mutat de ha te mosni akarod esetleg később a babát akkor ez nem túl szerencsés. Én a pingpong labdát javasolnám, vagy műanyag kis labdát. Ez mosható baja nem lesz..




Szerintem itt is érdemes megint változtatni és nem fa merevítést használni hanem műanyagot a mosás miatt.









Szóval ennyi az egész. Cuki lesz a végeredmény.
És akkor itt a link is hozzá:

Jó munkát ha belefogsz, és sok sikert!

Nincsenek megjegyzések: