2014. január 24., péntek

Házicipőt varrtam....

Találtam a neten papucs és házicipő mintákat amik nagyon megtetszettek. Gondoltam csinálok én is egyet. A gond csak annyi volt, hogy mindenhol kész szabásminta alapján dolgoztak.
Én pedig a saját lábméretemnek, formának megfelelő cipőcskét akartam készíteni.
Addig addig kutattam, próbálkoztam míg rá nem jöttem hogyan is kell megrajzolni a saját egyedi cipő vagy papucs szabásmintádat.
Ha egyszer elkészíted utána már csak szabni kell a következőket és varrni.
Szóval az első prototípus házicipőm ilyen lett.
Baglyos.....
Hogy milyen picinek tűnik, olyan mint egy babacipő:):)

És ha valakit érdekel hogyan is kell megcsinálni akkor kérek jelzést és csinálunk egyet közösen és fotózok is közben.

6 megjegyzés:

Abile írta...

Én örülnék egy leírásnak... felnőtt méretben! :o)

Pipra írta...

Én is nagyon...

Unknown írta...

Szia!

Nagyon tetszik nekem is a papucskád, szeretném én is a leírását!
:)

Vízicsibe írta...

Nagyon bájos, én is szeretném a leírást :)

A lányom tuti örülne egy ilyen cipőnek!

Ibolya írta...

De jó! gyűjtök minden szabásmintát, persze, ha félted a munkádat, azt is megértem.

Moncsi írta...

Ahogy ígérem nemsokára megkapjátok a szabásminta elkészítésének módját, csak még egy kis türelmet.