2014. január 21., kedd

Búcsúzik a Vándorajándék

Vége lett a Vándorajándék játéknak amit még annak idején elindítottam. Szerintem elég sokáig futott a játék eleinte még nagy kedvel játszottunk, játszottatok de utána igencsak megcsappant az érdeklődés. Én amikor csak tudtam követtem a játékot, volt amikor nyertem volna de későn vettem észre és újra sorsoltak, de nem volt baj, én élveztem a játékot. Szerintem sok blogot megismerhettünk így, talán új barátságok is szövődtek.....
Mindegy, most vége. Már egy ideje nem volt jelentkező a játékra néha csak én, és most hozzám került  egyedüli játszóként, és úgy döntöttem megszakítom, befejezem a játékot. Szépen körbejárt, én indítottam két ajándékkal, és most én fejezem be úgy hogy két ajándékot kaptam én is. 
Köszönöm mindenkinek aki életben tartotta a játékot.
Moncsi 

1 megjegyzés:

inga írta...

valahogy sejtettem :(
én sajnálom, amikor tetszettek az ajik mindig jelentkeztem :)
köszi hogy elindítottad!