2011. február 11., péntek

Továbbadom a díjat:)

Nem húzom tovább, továbbadom a kedves díjat, de először eleget teszek a kötelességemnek. Szóval először is 5 dolog magamról.
Nehéz:
1, Kreatív függő vagyok. Ez azt jelenti, hogy számomra létfontosságú időről-időre valami újat alkotni. Ha ezt nem teszem meg akkor ideggyenge vagyok:)) 
2, Szeretem a növényeket, de ők nem annyira engem. Nálam valahogy nem maradnak meg. Talán az idén ez másképp lesz, most megpróbálkoztam a muskátlival. Hátha az el tud viselni engem.:))
3, Szeretek sütni, bár ez kicsit macerás lett mert mivel életem szerelme cukorbeteg így ez már nem is olyan egyszerű:(
4, Netfüggő vagyok, most már leginkább a blogom miatt, órákig képes vagyok a gép előtt ülni ha van idő, és akkor nincs időérzékem sem:(
5, Mindenem a családom, az én kicsi családom. Férjem, a két gyerkőc. Sajnos a szüleim már nem élnek, nagyon hiányoznak sokszor, mert hát néha nagy szükségem lenne rájuk, úgy mint minden gyereknek. Az én lurkóimnak így már nem adatott meg, hogy legyenek nagyszüleik, már nem ismerhették őket sajnos.:) De hát ez van ezt kell szeretni! Az élet így is szép, és ki kell élvezni minden egyes pillanatát!

És most akkor az én választottjaim:
1. Szera, mert nagyon jónak találom a blogját, és egy nagyon kreatív csajszinak tartom.
2.Andinak, mert sok jó receptet találtam már nála.
3.Xlekinek, mert nagyon tetszenek a keresztszemes munkái, és mert nagyon sok játékot közvetít és indít is el. Ez egy csodálatos dolog szerintem.
4. Áginak, mert sok-sok jó dolgot tesz fel a blogjára mindenki és az én nagy-nagy örömömre is.
5. Csillának aki egy nagy kedvencem lett. Imádom amit csinál a kreatív ötleteit és ahogy megvalósítsa őket.


És maga a díj:



5 megjegyzés:

batorba írta...

Te egy tündér vagy! Gratulálok Neked a díjhoz és nagyon köszönöm a véleményedet rólam.:-)))

Leki-Rita írta...

Köszönöm szépen :)

Andi/cuki írta...

Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!:-))

Szera írta...

Köszönöm a díjat! :)

e.agi írta...

köszi szépen :)