2010. május 4., kedd

Elegáns zsepitartó

Végre itthon szabadnapon. Alkothatok kedvemre. Meg is találtam a mai projektet. Egy zsebkendőtartót. Az enyém ilyen lett:
Ha te is szeretnéd elkészíteni íme a szabásminta ami alapján készült:
És ahogy én elkészítettem:
Az alapot, az oldalakat, a fedőt külön külön szabtam ki és vasaltam közé vetexet, és béleltem flízzel.
Az alap 13*7 cm téglalap, + varrásszélesség, a magassága 6 cm.
Ehhez ki kell szabni minden részt külön-külön és összevarrni, kifordítani.
Összevarrva, és kifordítva az egyes részek:
Az oldalakat én már kézzel varrtam össze, mert úgy könnyebb volt.
  A fedőrészt kétszer olyan hosszúra hagytam mint az alját, hogy kicsit hátranyúljon, és az elejére is rányúljon egy kicsit.
A zsepi pont elfér benne.
Az oldalához belülre szalagot varrtam, így a dobozka le is zárható.
 

2 megjegyzés:

Ili írta...

Tényleg nagyon elegáns.

Jutus írta...

Nagyon szép és valóban elegáns!!!