2015. október 10., szombat

Cipzáros kis tasika

Megtetszett, elkészítettem és közben fényképeztem hogy meg tudjam nektek mutatni most én hogyan is készül.
Nem tudom még mire fogom használni de biztos lesz helye.



Ez az amit én készítettem mint látszik is a fotón. 
És ez alapján készült:
Én elkövettem egy pár hibát varrás közben de elmondom mit te ne kövessétek el ugyanazokat.
Szóval akkor kezdjük is el.
Szükséged lesz két vászon anyagra amiből egyik a bélés a másik a külső rész és egy flízre vagy merevítő anyagra is.
A mérete az anyagoknak 20*27 cm.
Szükség lesz még továbbá egy 20 cm-es cipzárra és egy kis szalagra az akasztóhoz.


 Első lépésben dolgozd össze a külső anyagot a flízzel. Vagy varrd körbe kézzel vagy géppel, vagy tűzd le vagy csak egyszerűen mint én most tűzd össze gombostűvel.
Ez utóbbit nem igazán ajánlom saját hibámból tanulva mert vastag lesz a végére, és csúszkál össze vissza, és ha teheti meg is szúrja a kezed munka közben. :)

Az összedolgozott külső anyagnak a 20 cm-es részére kell rávarrni a cipzárt kocsival lefelé fektetve.


Majd amikor ez kész ráfekteted a bélésanyagot színével lefelé és újra összevarrod a cipzárnál.
Aki nagyon profi az csinálhatja egyben a két lépést.
No én itt hibáztam mert a cipzárt érdemes letűzni. Akkor sokkal szebb lesz a végeredmény.


Ezek után úgy varrunk mint egy neszinél. Visszahajtjuk a két anyag alját a cipzárra és odavarrjuk őket. Készen így fog kinézni.


Ezek után kifordítjuk a tasikát úgy hogy a bélés legyen kívül.


Beállítjuk úgy hogy a cipzár középen legyen.
Az alsó rész két szélét befelé hajtjuk, nem érdemes nagyon nagyot hajtani kb a távolság feléig. Gombostűvel megtűzzük és levarrjuk.


Erre a varrott szélre ferdepántot varrunk vagy egy vékonyabb anyagcsíkot a pánt helyett. A lényeg hogy takarva legyen varrott szél.


És most kifordítjuk az egészet. Kis cuki aljának kell lennie.



Most pedig beigazítjuk a tetejét, és ugyanúgy mint az  előbb az aljánál itt is behajtjuk a két szélét középre.


Picit visszahúzzuk a cipzárt és levarrjuk a szélét ismét de előtte a hátára az adott módon odaillesztjük az akasztót. Így spórolunk egy kis időt.


Én színes szatén szalagot használtam mert így jobban látni hogyan is kell odahelyezni hogy a végén szép legyen és a fényes felével legyen kifelé.
Most varrjuk ide is vagy ferdepántot vagy egy csíkot a külső anyagból.


És mindjárt készen is vagyunk.
Befejezzük a pántozást, és gyönyörködhetünk a munkánkban.
Egyszerű és nagyszerű.


Jó munkát mindenkinek hozzá.

Nincsenek megjegyzések: