2014. április 11., péntek

Kiállítás

Megnyílt a  Folt Hátán-Folt Klub "Foltos Tavasz" című kiállítása.
Mindenki nagyon sokat dolgozott erre az alkalomra. Szerintem nagyon szépre sikerült.
Íme az alkotók csoportja (köztük én is):

Itt pedig én az egyik csoport társsal, Magdikával:

Kapott minden alkotó egy oklevelet és egy szál virágot is:

És akkor most megmutatom a képeket is a kiállításról:



 A képen a piros bagoly az én alkotásom:

 Szintén az én alkotásom:







A táska is az én alkotásom:

 És a terítő is az én alkotásom a sok munka közül:




Gratulálok a csoportnak, mindenki nagyon ügyes volt.
Ha további képeket szeretnél még látni a kiállításról akkor látogass el ide:

6 megjegyzés:

lomaquilt írta...

Gratulálok, nagyon szép kiállitás lett és ügyesek a csoport tagjai!

Kays Kids írta...

What a great exhibition. The work looks great.

Luca írta...

Nagyon szép dolgokat készítettetek.

Fáni írta...

Valóban nagyon szépek.Gratulálok mindenkinek

Beatrix Böröczné Szakáll írta...

Nagyon szép munkáitok vannak, gratulálok!!!

Moncsi írta...

Nagyon szépen köszönöm a többiek nevében is a kedves szavakat. Legközelebb mikor találkozunk át is adom majd nekik.