2012. november 3., szombat

Alkotok

Már egy ideje nem mutattam semmi olyat amit én készítettem volna, pedig alkotok, csak nem mutatok:)))
De most megmutatom azért ma miket is készítettem. Ezekbe a kis figurákba egyszerűen beleszerettem. Megláttam a neten és úgy érzetem el kell készítenem. Hát meg is tettem.
Egyszerűen imádom őket.
Harisnyából készültek kézzel varrva.
Szerintem tök cukik.






Ők még a prototípusok majd a többi szebb lesz azért....
És még alkottam egy karácsonyi tálkát is azért..

4 megjegyzés:

Palkó írta...

Nem csodálom, hogy beleszerettél, ezek a figurák fantasztikusan aranyosak! Különösen a baba tetszik!!!
Jó neked, hogy ilyet is tudsz... :)

Eta írta...

Nagyon arannyosak. :o))

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon cukik!

Viki írta...

Szia,
Nagyon jól néznek ki a babák, de nekem a karácsonyi tároló tetszik a legjobban.